Informacja o przystąpieniu do realizacji projektu partnerskiego „Edukacja równych szans w Szkole Podstawowej w Siennicy”
Zgodnie z dyspozycją art. 39 ust. 8 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079), w związku z art. 4, art. 5 ust. 1 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), Gmina Siennica informuje o przystąpieniu do realizacji projektu „Edukacja równych szans w Szkole Podstawowej w Siennicy”, nr projektu: FEMA.07.02-IP.01-01CN/23, nr naboru: FEMA.07.02-IP.01-011/23 realizowanego w ramach w ramach Działania 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Okres realizacji projektu: 1.07.2024 - 30.06.2026
Uzasadnienie przyczyn przystąpienia do realizacji projektu:
Projekt przyczyni się do poprawy poziomu kształcenia w gminie przez przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyjazdów edukacyjnych dla uczniów.
Uzasadnienie przystąpienia do partnerstwa: Mały Inżynier zajmuje się zwiększeniem zainteresowania dzieci i młodzieży różnorodnymi aktywnościami edukacyjnymi, które w sposób interaktywny zbliżają je do tajemniczego świata nauk ścisłych. Firma posiada potencjał finansowy, kadrowy i techniczny do realizacji projektu. Posiada ponadto odpowiednie doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów edukacyjnych, współfinansowanych z funduszy unijnych.
Partner wiodący: Mały Inżynier Ewa Bednarek, Partner: Gmina Siennica
Metryka
- Opublikował Damian Dąbrowski
- Data publikacji 2024-09-09 16:01

