Projekty

Informacja o przystąpieniu do realizacji projektu partnerskiego „Edukacja równych szans w Szkole Podstawowej w Siennicy”

Zgodnie z dyspozycją art. 39 ust. 8 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079), w związku z art. 4, art. 5 ust. 1 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), Gmina Siennica informuje o przystąpieniu do realizacji projektu „Edukacja równych szans w Szkole Podstawowej w Siennicy”, nr projektu: FEMA.07.02-IP.01-01CN/23, nr naboru: FEMA.07.02-IP.01-011/23 realizowanego w ramach w ramach  Działania  7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.

Okres realizacji projektu:  1.07.2024  -  30.06.2026

Uzasadnienie przyczyn przystąpienia do realizacji projektu:

Projekt przyczyni się do poprawy poziomu kształcenia w gminie przez przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyjazdów edukacyjnych dla uczniów.

Uzasadnienie przystąpienia do partnerstwa: Mały Inżynier  zajmuje się zwiększeniem zainteresowania dzieci i młodzieży różnorodnymi aktywnościami edukacyjnymi, które w sposób interaktywny zbliżają je do tajemniczego świata nauk ścisłych. Firma posiada potencjał finansowy, kadrowy i techniczny do realizacji projektu. Posiada ponadto odpowiednie doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów edukacyjnych, współfinansowanych z funduszy unijnych.

Partner wiodący: Mały Inżynier Ewa Bednarek, Partner: Gmina Siennica

0PcUm2AUzp1X7yESVXlXRWZ2NvsAmrDZs2LBhw4YNGzZs2LBxpcFEWM83WQjohUxS0DPk7SLBdrKTnexkJzvZyU52spOd7GSnKy39f8pfcdyrUisGAAAAAElFTkSuQmCC

Metryka

  • Opublikował Damian Dąbrowski
  • Data publikacji 2024-09-09 16:01